Bliv 100% dækket ind af en Zünd service- og supportpakke

Bliv 100% dækket ind af en Zünd service- og supportpakke

Martin Staun, Productionschef

”Vi har tegnet en Guld-serviceaftale hos Zünd Skandinavien på vores otte maskiner – og det fungerer supergodt”

Vi bruger kontrakten til at få lavet stort som småt. Ved at tage alle ting som løbende dukker op – selv de mindste – undgår vi at de udvikler sig til større og alvorligere ting.

Maskinerne får ikke lov til at forfalde på nogen måde.

Vi har lavet nøje beregninger over rentabiliteten af vores aftale. Uanset hvordan vi vender og drejer det, kan det ikke betale sig andet end at have en god serviceaftale.” Uanset hvordan vi vender og drejer det, kan det ikke betale sig andet end at have en god serviceaftale.”

Christine Sjølie, Oslo Silketrykk

”Zünd Skandinavien har været vores leverandør af skæreborde siden 2007.

Vi har valgt at tegne en serviceaftale på begge vores skæreborde for at sikre, at driften går som planlagt hver dag. Selvom Zünds skæremaskiner sjældent stopper, giver serviceaftalen os en god sikkerhed.

Zünd opstiller en vedligeholdelsesplan, der er tilpasset vores borde. Hermed er vi sikret, at al vedligeholdelse udføres på forhånd, så vi undgår unødvendige stop i produktionen. Derudover giver en serviceaftale os fuld adgang til teknikere og assistance undervejs.

Vi i Oslo Silketrykk vil anbefale alle at få sig en serviceaftale og sikrer deres maskine. Så lever de længere. Med vores ældste maskine, som er næsten 14 år gammel, har vi masser af bevis for, at det lønner sig.”

Med vores ældste maskine, som er næsten 14 år gammel, har vi masser af bevis for, at det lønner sig.”

Tom Iversjö, Produktion

”Vi har fire maskiner fra Zünd, som vi får service på mindst to gange om året. Foruden teknikerbesøger bruger vi ofte telefonkonsultation.

For os er det vigtigt at minimere nedetid og maksimere produktionshastigheden. Det at have serviceteknikernes kompetence tilgængelig, ser vi som den vigtigste del af aftalen.

Kort tid fra problem til løsning værdsætter vi utroligt meget. Dertil kommer teknikernes ekspertise og deres hjælp til hvordan vi bruger maskinerne på den bedste og smarteste måde.

Vi er særligt begejstret for vores lokale teknikers ekspertise og serviceniveau.”

Tuomas, I•Print

Næsten alle de jobs vi udfører, bliver færddiggjort med vores Zünd skæremaskine. Derfor er en høj oppetid essensiel for os. Skæremaskinens kvalitet og pålidelighed, kombineret med Zünd Skandinaviens servicekontrakt og fine support gør at vi kan koncentrere os om det allervigtigste – nemlig at printe. Skæremaskinen skal nok gøre sit arbejde når den skal.

Når vi en sjælden gang har haft brug for hurtig hjælp, har den altid været der med det samme. De fleste problemer bliver løst med online, og den gode support er kun en telefonopringning væk.

En anden rigtig god ting er software opdateringer. Gennem årene er der kommer mange nye funktionaliteter til – og skære-programmerne er bare blevet bedre og bedre.”

Alle vores pakker kommer med nedenstående fordele:

  • Fri adgang til vores telefon support hvor vi også har mulighed for at assistere ved hjælp af direkte opkobling til systemet via internettet.

  • Et besøg hver 10. måned for check, justering, kalibrering, smøring og rensning af cutteren med henblik på optimal funktionalitet og minimering af slidtage og risiko for nedbrud. Aftalen dækker alle omkostninger i forbindelse med vedligeholdelsesbesøg (servicetimer, rejsetimer, rejseomkostninger) samt timer til udskiftning af conveyorbælte.

  • Prioritet i forbindelse med eventuel akut reparation og/ eller levering af reservedele. Vi påbegynder service senest 8 arbejdstimer efter opkald.

  • Adgang til renoverede reservedele som er væsentligt billigere end fabriksnye.

Vælg mellem:

BRONZE

10% rabat på teknikertimer i forbindelse med opgaver eller reparationer der ikke er dækket af garanti eller nærværende service & support aftale.

10% rabat på reservedele til maskinen.

15% rabat på forbrugsvarer som knive, fræserbits, conveyorbælte og andre sliddele.

Sikring af den udvidede 24 måneders garanti på basis maskinen.

Installationssupport af opdateringer er gratis i kombination med Zünd Software Aftale.

Softwaretips og tricks samt hjælp til konfiguration er gratis når det kombineres med regelmæssige servicebesøg, der er omfattet af Zünd Software Aftale.

SØLV

15% rabat på teknikertimer i forbindelse med opgaver eller reparationer der ikke er dækket af garanti eller nærværende service & support aftale.

10% rabat på reservedele til maskinen.

15% rabat på forbrugsvarer som knive, fræserbits, conveyorbælte og andre sliddele.

Sikring af den udvidede 24 måneders garanti på basis maskinen.

Installationssupport af opdateringer er gratis i kombination med Zünd Software Aftale.

Softwaretips og tricks samt hjælp til konfiguration er gratis når det kombineres med regelmæssige servicebesøg, der er omfattet af Zünd Software Aftale.

GULD

15% rabat på teknikertimer i forbindelse med opgaver eller reparationer der ikke er dækket af garanti eller nærværende service & support aftale.

10% rabat på reservedele til maskinen.

15% rabat på forbrugsvarer som knive, fræserbits, conveyorbælte og andre sliddele.

Sikring af den udvidede 24 måneders garanti på basis maskinen.

Aftalen dækker teknikertimer i forbindelse med reparation.

Aftalen dækker omkostninger til rejse & ophold i forbindelse med reparation.

Installationssupport af opdateringer er gratis i kombination med Zünd Software Aftale.

Softwaretips og tricks samt hjælp til konfiguration er gratis når det kombineres med regelmæssige servicebesøg, der er omfattet af Zünd Software Aftale.

PLATIN

20% rabat på teknikertimer i forbindelse med opgaver eller reparationer der ikke er dækket af garanti eller nærværende service & support aftale.

10% rabat på reservedele til maskinen.

15% rabat på forbrugsvarer som knive, fræserbits, conveyorbælte og andre sliddele.

Sikring af den udvidede 24 måneders garanti på basis maskinen.

Aftalen dækker teknikertimer i forbindelse med reparation.

Aftalen dækker omkostninger til rejse & ophold i forbindelse med reparation.

Dækker reservedele ud over de dele som er inkluderet i den præventive vedligeholdelsespakke

Installationssupport af opdateringer er gratis i kombination med Zünd Software Aftale.

Softwaretips og tricks samt hjælp til konfiguration er gratis når det kombineres med regelmæssige servicebesøg, der er omfattet af Zünd Software Aftale.

VIL DU VIDE MERE?

RING +45 87 80 22 70 ELLER

DOWNLOAD VORES FLYER: