Zünd præsenterer Q-Line med BHS180

BESØG OS PÅ…

Skæresystemer til ethvert behov!

Du kan regne med os!

Vi stiller altid med et dedikeret lokalt support team

Bliv 100% dækket ind af en Zünd service- og supportpakke

Martin Staun, Productionschef

”Vi har tegnet en Guld-serviceaftale hos Zünd Skandinavien på vores otte maskiner – og det fungerer supergodt”

Vi bruger kontrakten til at få lavet stort som småt. Ved at tage alle ting som løbende dukker op – selv de mindste – undgår vi at de udvikler sig til større og alvorligere ting.

Maskinerne får ikke lov til at forfalde på nogen måde.

Vi har lavet nøje beregninger over rentabiliteten af vores aftale. Uanset hvordan vi vender og drejer det, kan det ikke betale sig andet end at have en god serviceaftale.”

Christine Sjølie, Oslo Silketrykk

”Zünd Skandinavien har været vores leverandør af skæreborde siden 2007.

Vi har valgt at tegne en serviceaftale på begge vores skæreborde for at sikre, at driften går som planlagt hver dag. Selvom Zünds skæreborde sjældent stopper, giver serviceaftalen os en god sikkerhed.

Zünd opstiller en vedligeholdelsesplan, der er tilpasset vores borde. Hermed er vi sikret, at al vedligeholdelse udføres på forhånd, så vi undgår unødvendige stop i produktionen. Derudover giver en serviceaftale os fuld adgang til teknikere og assistance undervejs.

Vi i Oslo Silketrykk vil anbefale alle at få sig en serviceaftale og sikrer deres maskine. Så lever de længere. Med vores ældste maskine, som er næsten 14 år gammel, har vi masser af bevis for, at det lønner sig.”

Med vores ældste maskine, som er næsten 14 år gammel, har vi masser af bevis for, at det lønner sig.”

Tom Iversjö, Produktion

”Vi har fire maskiner fra Zünd, som vi får service på mindst to gange om året. Foruden teknikerbesøger bruger vi ofte telefonkonsultation.

For os er det vigtigt at minimere nedetid og maksimere produktionshastigheden. Det at have serviceteknikernes kompetence tilgængelig, ser vi som den vigtigste del af aftalen.

Kort tid fra problem til løsning værdsætter vi utroligt meget. Dertil kommer teknikernes ekspertise og deres hjælp til hvordan vi bruger maskinerne på den bedste og smarteste måde.

Vi er særligt begejstret for vores lokale teknikers ekspertise og serviceniveau.”

Tuomas I•Print

Næsten alle de jobs vi udfører, bliver færddiggjort med vores Zünd skæremaskine. Derfor er en høj oppetid essensiel for os. Skæremaskinens kvalitet og pålidelighed, kombineret med Zünd Skandinaviens servicekontrakt og fine support gør at vi kan koncentrere os om det allervigtigste – nemlig at printe. Skæremaskinen skal nok gøre sit arbejde når den skal.

Når vi en sjælden gang har haft brug for hurtig hjælp, har den altid været der med det samme. De fleste problemer bliver løst med online, og den gode support er kun en telefonopringning væk.

En anden rigtig god ting er software opdateringer. Gennem årene er der kommer mange nye funktionaliteter til – og skære-programmerne er bare blevet bedre og bedre.”

Vi støtter…